Tuesday, April 7, 2009

Hazif Emyr Ishaqee


Adik mymyr gelaran tuk anak ke2 aku.Lahir pada 9 Jun 2007.Kelahiran yang terlalu pantas bagi aku.Sepatutnya due yang ditetapkan doc pada 12 Jun 2007.Mungkin dia nak sama ngan Makcik Nora tapi Emyr terawal sehari lak.Kalau 10 jun bole sambut besday sesama kan Nora..Sabtu 9 Jun pukul 6 pagi aku terasa sakit pinggang.Tapi still bole basuh baju lagi.Aku buat air milo ngan makan biskut ala kadar.Pastu aku mandi and ambik beg tuk ke hospital.Tengah sibuk berkemas tu baru aku perasan wallet aku tertinggal kat opis.Hari tu lak Sabtu selamat ada orang yang buat OT kat opis.Kalau tak haru..Kul 8 aku ngan suami g opis nak ambik wallet dalam keadaan aku yang da sakit.Tapi aku sengaja berjalan biar cepat sikit jalan terbukak.Hehe..Kul 8.30 daftar kat labour room.Doc cakap jalan da bukak 2cm.10 minit doc cakap jalan da 8cm.Kelam kabut diorang panggil suami aku suh masuk labour room.Tak sampai setengah jam Hazif Emyr Ishaqee lahir ke dunia dengan berat 3.4kg.Senang sangat..Alhamdulillah




Emyr dah masuk 2 tahun






0 comments:

Post a Comment