Wednesday, April 8, 2009

Selamat Tinggal JTM

13 September 2004 aku mula lapor diri sebagai kakitangan awam di Jabatan Tenaga Manusia Putrajaya. Pelbagai kisah pahit manis berlaku kat sana. Gambar nie sewaktu aku jadi urusetia Kejohanan Bowling yang dianjurkan oleh JTM. Kira aku nie kakitangan yang aktiflah.3 tahun berturut-turut mewakili JTM untuk Kejohanan Sukan bagi acaran netball n bola tampar. Kenangan manis..Tahun 2008 aku telah dinaikkan pengkat walaupun x setinggi mana menyebabkan aku terpaksa bertukar kementerian. Nak buat camner..Rezeki jangan ditolak.So selamat tinggal Jabatan Tenaga Manusia dan Welcome to Ministry Of Health.Kepada kengkawan lama di JTM aku ucapkan terima kasih sangat sebab sudi jadi kawan aku dan semoga persahatan kita akan berkekalan selamanya.Luv u all





0 comments:

Post a Comment