Tuesday, April 7, 2009

Ibu dan Abah buat Umrah



Alhamdulillah..tercapai jugak hasrat ibu nak buat umrah.Abah pulak kali ke2 kerjakan umrah.Nie semua atas pertolongan Along ngan Abang Lan.Thanks to both of you.Semoga Allah merahmati kalian..Waktu nie aku tengah mengandung anak kedua dan usia kandungan waktu tu da masuk 9 bulan.Emry terpaksa letak atas jagaan Mak.Sedih sangat aku waktu tu sebab Emry menangis kena tinggal kat umah mak.Dia tak biasa kat sana.Sekarang nie pantang mak datang lak asyik nak ikut je.He..he..Aku tawakal jer andai kata aku bersalin tanpa ibu ngan abah kat sini.Mak ada so aku tak bimbang sangat.Selamat ada mak mertua yang prihatin.Selang beberapa hari lepas ibu balik dari umrah baru aku terasa sakit nak bersalin.Ibu cakap dia doa kat depan Kaabah supaya aku bersalin bila dia dah balik nanti supaya tak susahkan mak.Aku sayang sangat kat Ibu ngan Abah..

0 comments:

Post a Comment